Puheenjohtajan terveiset 3.6.2021

Arvoisat viskin ystävät,

Pieni, mutta sitäkin pippurisempi joukko kokoontui maanantaina 31.5. yhdistyksemme sääntömääräiseen vuosikokoukseen. Kokouspaikkana toimi yhteistyökumppanimme Barley & Bait Helsingin Jätkäsaaressa. Haluan tuoda tietoonne kokouksen keskeisimmät päätökset.

Aloitetaan henkilöstöasioista. Vuosikokous antoi allekirjoittaneelle jatkomandaatin toimia hallituksen ja samalla seuramme puheenjohtajana. Kiitän luottamuksesta. Lupaan tehdä edelleen parhaani! Hallitusvastuun jättivät varapuheenjohtajani Kenth Sjöblom, Turun MacGyver Mika Lindströn sekä seuran hallituksessa sen perustamisesta lähtien toiminut Jyväskylän Rami Urrio. VYS:n puolesta esitän mitä lämpimimmät kiitokset teille kaikille. Hallitusta täydennettiin kahdella uudella jäsenellä, joten toivotan tervetulleiksi Sarita Bergholmin ja Martta Ruohomaan. Teiltä odotetaan paljon, mutta samalla olen varma, että pystytte vastaamaan huutoon. Hallitus kokonaisuudessaan toimintakaudelle 2021 on allekirjoittaneen lisäksi Riku Hakala, Tuomas Hakkarainen, Emilia Itälinna, Mikael Leppä, Jani Liukkonen, Jarkko Nikkanen, Antti Rantamäki sekä varajäsenet Sarita Bergholm, Santtu Korpinen, Daniel O'Shea ja Martta Ruohomaa. Toiminnantarkastajaksi valittiin Jukka Pirttinen ja varahenkilöksi Eerik Riekkinen.

Vuosikokous päätti varsinaisten jäsenten liittymismaksuksi 30 eur ja jäsenmaksuksi 25 eur sekä kannatusjäsenmaksuksi 200 eur. Nyt kun summat on vahvistettu, voitte odotella jäsenmaksua sähköpostiinne, joka lähetetään viimeistään viikolla 23 hallituksen järjestäytymiskokouksen jälkeen. Kyseisen kokouksen jälkeen kerron teille tarkemmin hallituksen vastuujaosta ja suunnitellusta toiminnasta.

Aurinko paistaa, rokotepiikit uppoavat olkavarteen ja rajoitukset höllentyvät. Tulevaisuus näyttää siis kaikin puolin valoisalta. Niin myös VYS:n osalta. Taidankin ottaa pienen viskin VYS:n ja sen jäsenten kunniaksi. Otatko seurakseni?