VYS pähkinänkuoressa

Tavoitteenamme on yhdistää viskistä kiinnostuneet henkilöt jakamaan viskin maistelun iloa. Olemme kiinnostuneita kaikista viskityyleistä ja viskinvalmistusalueista. Seuramme toimii koko Suomen laajuisesti. Järjestämme tastingeja ja erilaisia tapahtumia. Aktivoimme harrastajia ja luomme heille uusia viskikokemuksia. Viskien maahantuojat ja ravintolat ovat läheisiä yhteistyökumppaneitamme.

VYS_arvot_taulu.jpg

AVOIMUUS

Avoimuus merkitsee monipuolisten ja erilaisten näkemysten arvostamista sekä avointa tiedonkulkua ja vuorovaikutusta. Toimimalla aina avoimesti vahvistamme jäseniemme ja muiden kumppaniemme luottamusta meihin. Avoimuus tarkoittaa meille myös osallistumisen tärkeyttä, kiinnostusta tehdä yhteistyötä juoma- ja ruokakulttuurin parissa toimivien sidosryhmien kanssa sekä halua käydä ennakoivaa, joustavaa ja avointa dialogia kaikkien sidosryhmien kanssa.

TASA-ARVO

Tasa-arvo tarkoittaa kaikkien ihmisten yhtäläistä arvoa yksilöinä ja yhteisön jäseninä. Seura palvelee tasapuolisesti kaikkia jäseniään ja sidosryhmiään. Koko Suomen laajuisena ja alueellisesti sekä myös verkossa hyvin edustettuna seurana pystymme tarjoamaan jäsenille tietoa, tastingejä, koulutusta, tapahtumia ja verkostoitumista paikasta ja ajasta riippumatta.

YHTEISÖLLISYYS

Tavoitteemme on edistää viskikulttuuria, pyrkiä aktiivisesti vuorovaikutukseen ja verkostoitua alan toimijoiden kanssa. Yhteisöllisyys syntyy yhteisestä tavoitteesta, jäsenten keskinäisestä luottamuksesta, avoimesta kommunikaatiosta, vuorovaikutuksesta, vastuun ottamisesta ja kantamisesta, osallistumisesta ja oppimisesta.

thumb_etusivu_arran.jpg

Liity Jäseneksi

Kiinnostuitko? Voit liittyä seuran jäseneksi tällä lomakkeella.